לזמן מוגבל! טיסה מרהיבה ב 580 ש"ח לאדם בלבד

יום כיף בכדור פורח

יום כיף בכדור פורח

הצטרפו אלינו למסע מרגש כשאנחנו עולים לשמיים בכדור פורח ליום מלא בכיף, הרפתקאות ונופים עוצרי נשימה.

ההתרגשות בעננים

יש משהו קסום באמת בכדור פורח. הרעיון של לרחף מעל העולם ולנוע רק על ידי הרוח, הוא רגע מרגש שאי אפשר לשכוח. כשעולים על הכדור, הציפייה גדלה. הנה שלושה דברים שתורמים להתרגשות של טיסה בכדור פורח:

  1. תהליך האינפלציה

השלב הראשון בכדור פורח הוא ניפוח הבלון. שלב זה כולל הנחת המעטפת (חלק הבד של הבלון) על הקרקע ושימוש במאוורר גדול כדי למלא אותה באוויר קר. לאחר שהמעטפת מנופחת חלקית, משתמשים במבערים לחימום האוויר בפנים, מה שגורם לבלון להתרומם. הצפייה בבלון שמתעורר לחיים באיטיות היא מראה מרגש ומסקרן לקראת ההרפתקה שעומדת לפנינו.

  1. ההמראה

לאחר שהבלון מנופח במלואו, הגיע הזמן להמריא! מטפסים לתוך הסל והטייס נותן את הפקודה לשחרר את החבלים שתופסים את הבלון לקרקע. כשהבלון עולה, תרגישו תחושה של חוסר משקל וריחוק מהקרקע שמתחתיכם, עד שתעלו מעלה ותרחפו בין העננים.

  1. הנופים

אחד הדברים המרגשים ביותר בכדור פורח הוא הנופים המדהימים שתראו לנגד עינכם. מלמעלה, תוכלו לראות את כל מה שנמצא במרחק של אלפי קילומטרים מכם. הנוף שתראו למטה יהיה מגוון רחב של צבעים, חיות, עצים ועוד. בין אם אתם מרחפים מעל עיר, יער או מדבר, הנופים שתראו מכדור פורח אינם דומים לשום דבר אחר שתראו.

היכנסו כדי לחוות חוויה רק עם hot air balloon

האם זה בטוח לצוף בין העננים?

אחד החששות והשאלה הגדולה ביותר לטיסה בכדור פורח, היא ככל הנראה – האם זה בטוח לטוס בין העננים? תהיו בטוחים, כדור פורח הוא בין אחד מכלי התחבורה הבטוח ביותר.

הנה כמה סיבות לכך:

ראשית, בלוני אוויר חם בנויים כדי לעמוד בכל תנאי מזג אוויר. הם נועדו להיות יציבים ברוח והסל עשוי מחומרים יציבים שיכולים לעמוד מפני פגיעות שונות.

שנית, טייסי כדור פורח הם אנשי מקצוע בעלי הכשרה גבוהה. הם עוברים הכשרה והסמכה מקיפה כדי להבטיח שיש להם את הכישורים והידע כדי לנווט בבטחה בשמים. יש להם גם גישה לדיווחי מזג אוויר בזמן אמת והם עוקבים כל הזמן אחר התנאים כדי להבטיח את בטיחות הנוסעים שלהם.

בנוסף לכך, בלוני אוויר חם כפופים לבדיקות בטיחות קפדניות. לפני כל טיסה הבלון נבדק ביסודיות על מנת לוודא שהכל תקין ובטוח לקראת הטיסה. הסל, המעטפת והמבערים נבדקים כולם כדי לוודא שהם פועלים כראוי.

אחרי שביליתם זמן מלהיב בשמיים, הגיע הזמן לחזור ארצה. בניגוד למטוסים, לבלוני אוויר חם אין יעד או מקום נחיתה ידועים מראש. במקום זאת, על הטייס לנווט את הרוחות ולמצוא מקום נחיתה מתאים.

כשאנחנו נוגעים למטה, קשה שלא להרגיש תחושת הישג והכרת תודה על החוויה הבלתי נשכחת שחווינו גבוה מעל פני האדמה.

מענה מהיר דילוג לתוכן