לזמן מוגבל! טיסה מרהיבה ב 580 ש"ח לאדם בלבד

טיסה בכדור פורח

החיים בנויים מתבניות של חוויות, הישגים, כישלונות, הצלחות, מטרות ושאיפות, כאשר המטרה היא לדעת לחוות כל דבר בנפרד ובמשותף ולהשיג תבניות חדשות, אשר יעצבו את אורח החיים ויהפכו אותם למשמעותיים וצבעוניים הרכבה יותר. טיסה בכדור פורח, היא בדיוק מה שאתם צריכים, על מנת ליצוק לחיים משמעות חדשה המלווה בריגוש ועוצמות העטופים באדרנלין אינסופי. הטיסה בכדור הפורח, הינה חוויה עוצרת נשימה, כמותה תתקשו לחוות בפעילויות אחרות. מדובר על חוויה בה תמצאו את עצמכם משייטים באוויר הפתוח, בין שמיים לארץ ונפעמים מהנוף המרהיב אשר נגלה אל מול עיניכם.

חוויה עוצמתית ומרגשת

אחד המאפיינים הגדולים ביותר שיש בטיסה בכדור פורח, הוא בכך שהיא מאפשרת להגיע לגבהים של כ- 7,000 רגל וליהנות מתנאי אקלים וראות, כמותם לא חוויתם מעולם ולא תוכלו לחוות באף פעילות אחרת, מלבד בטיסה בכדור פורח. במהלך הטיסה תיחשפו לנופים ללא שום מחיצות, אלא רק אתם באוויר הפתוח. מדובר על חוויה עוצמתית ומרגשת אשר לראשונה תוכלו לחוש כיצד העולם נראה ממעוף הציפור. לאורח כל משך הטיסה בכדור הפורח, תוכלו להרגיש בדמכם, עוצמות גדולות של אדרנלין והתרגשות עצומה, אשר לבטח תלווה אתכם למשך זמן ארוך לאחר סיום הפעילות. את התמונות והחוויות אשר תחוו לאורך כל הפעילות, ילוו אתכם לאורך כל החיים ויהיו חלק בלתי נפרד, ממארג האירועים והחוויות המשמעותיות בחייכם.

חוויה לכל המשפחה

טיסה בכדור פורח, הינה אחת הפעילויות המגבשות ביותר למשפחות, פעילות בה ניתן ליצור חוויות משותפות לכולם ולצקת משמעויות חדשות בבסיס המשפחתי המשותף לכולם. ניתן לתאם הגעה משפחתית אל אתר ההמראה של הכדור הפורח, שם תזכו לעלות כל המשפחה יחדיו אל הכדור הפורח וליהנות במשותף בכל החוויה העוצמתית והמרגשת, אליה תחשפו במהלך הטיסה. פעילות זאת  תסייע בגיבוש המשפחה ותגביר את האיחוד המשפחתי, תוך יצירת חוויות משותפות, אותן תזכרו במשותף לאורך כל החיים.

בטיחות מעל הכל

מעל כל נושא ההנאה והחוויה מפעילות הכדורים הפורחים, ישנה חשיבות עליונה לכל נושא הבטיחות אשר נועד להבטיח כי ניתן יהיה להשתתף בחוויית כדור הפורח ללא חשש וללא פגיעה פיזית במהלך הפעילות. כל הכדורים הפורחים עומדים בתקן המחמיר ביותר וזאת על מנת לספק חוויה נעימה ונוחה לנוסעים בכדור הפורח ולמנוע כל אפשרות לפציעות, כתוצאה משימוש לקוי ולא בטוח. סל הכדור פורח, מחולק לתאים וזאת על מנת לעמוד בתקן הבטיחות המחמיר ביותר, אשר נועד לפצל את הנוסעים בכדור הפורח לקבוצות קטנות ולמנוע כל הצטופפות, אשר עלולה להוביל לפגיעות מיותרות. כאשר אתם עולים על כדור פורח, תוכלו להיות בטוחים כי תזכו להגנה הדרושה על מנת לשמור על ביטחונכם וכי הכדור פורח, מוקף בכל אמצעי הבטיחות השונים והמחמירים, על מנת לשמור על גופכם ולמנוע כל פגיעה אפשרית.

מענה מהיר דילוג לתוכן