לזמן מוגבל! טיסה מרהיבה ב 580 ש"ח לאדם בלבד

רעיונות לאירוע חברה

כל חברה המעסיקה קבוצת עובדים, יודעת כי כימיה ושיתוף פעולה בין העובדים, הינו המתכון העיקרי והחשוב ביותר להצלחת החברה. המטרה העיקרית היא לגבש ולאחד את צוות העובדים, על מנת שיעבדו באופן אוטומטי ובשיתוף פעולה מלא, בדרך להשגת מטרות החברה במלואן. לאורך כל השנה, נערכים אירועים מגבשים שכל מטרתם, הוא ליצור אסקפיזם מחיי היומיום האישיים, התעסוקתיים והעסקיים ולעבוד באופן מלא, על האינטראקציה והכימיה בין העובדים וליצור תיאום אפקטיבי ומושלם ביניהם, בדרך להשגת המטרות והיעדים הארגוניים, אשר נקבעים מעת לעת, מתוך מטרה לקדם את הארגון ולהוביל אותו למקום הראוי לו.

ישנם מגוון רעיונות לאירוע חברה, כאשר אחד הרעיונות היותר מרשימים ובעלי אפקט מנצח לגיבוש צוות העובדים, היא ללא ספק טיסה בכדור פורח. מדובר על פעילות מגבשת במיוחד, שכן מדובר על חוויה עוצמתית ומרגשת, אותה צוות העובדים עוברים באופן משותף למעשה, שותפים לאותה הרגשה וחוויה משכרת. מדובר על פעילות מאחדת ומגבשת, בה מסייעים אחד לשני לעלות אל הכדור הפורח, להתמקם, לעבור תדריך משותף ולטוס בשמי ישראל וליהנות מהטבע והנופים עוצרי הנשימה, שיש למדינה להציע. פעילות כדור פורח, תורמת לחיבור מושלם בין צוות העובדים ולמעשה היא מהווה זריקת אדרנלין לארגון, בדרך להשגת המטרות השונות.

לאחר הנחיתה הפעילות ממשיכה

הטיסה בכדור פורח, נמשכת על פני כשעה, בה תיחשפו לנופים עוצרי נשימה ותוכלו להרגיש כיצד זה לראות את העולם מגובה של 7,000 רגל כאשר השמיים נפתחים בפניכם והכל מתגלה אל מול עיניכם. מדובר על רגע קסום אותו לא ניתן לתאר אלא חשים אותו בכל נקודה בגוף. לאחר תום הטיסה, תוכלו להעצים את האירוע ולהפוך אותו לססגוני ומרהיב וזאת באמצעות האפשרות לארוחה חגיגית ומגבשת, לצד בקבוק שמפנייה איכותי אשר יהפוך את האווירה לקצת יותר תוססת ומרעננת אשר תשכיח את הפעילות היומיומית בעבודה ותאפשר לגבש את צוות העובדים, בדרך לשיתוף פעולה פורה בעבודה.

קיימות מגוון פעילויות גיבוש לעובדים, החל מפעילויות אקסטרים, בישול ואפייה, ארוחות גיבוש, פעילויות ספורט וכדומה, אך ללא ספק ניתן לומר, כי טיסה בכדור פורח, הינה פעילות לא שגרתית, פעילות מרתקת אשר שונה מכל פעילות גיבוש אחרת. מדובר על פעילות אשר מזרימה כמויות גדולות של אדרנלין בדם ותורמת למוטיבציה מאוד גבוהה בקרב העובדים, באמצעות התחושה כי הם מסוגלים לעבור הכל ולהתמודד עם כל משימה, מהקלות ועד לקשות שבהן ולבצע אותן בהצלחה רבה.

פעילות גיבוש מעשירה בזמן הטיסה בכדור הפורח

כאשר מעוניינים לארגן אירוע חברה בכדור פורח, ניתן להתארגן מראש, כך שכל הכדור פורח, יהיה שייך לאותה החברה ולא יכלול בתוכו אנשים נוספים שאינם קשורים לחברה, ועלולים לפגוע במרקם החברתי, אותו מנסים לחזק ולגבש. ניתן להעשיר את הפעילות החברתית בזמן הטיסה בכדור הפורח וזאת באמצעות מגוון פעילויות אומנותיות וחברתיות, אותן ניתן לבצע כשאתם בין שמיים לקרקרע, דבר אשר יתרום בצורה מושלמת לגיבוש צוות העובדים.

מענה מהיר דילוג לתוכן