לזמן מוגבל! טיסה מרהיבה ב 580 ש"ח לאדם בלבד

איך כדור פורח עף?

איך כדור פורח עף

רובינו לא מכירים את ההיסטוריה של הכדור הפורח שיכול היה לשאת עליו בני אדם ומסתבר שהיא הרבה יותר קדומה מאשר זו של המטוס. כדורים פורחים מסתבר, היו כלי הטיס הראשונים וכבר בשנת 1783 יצאה לה הטיסה המאוישת הראשונה בכדור פורח, הגיע לגובה של 100 מטרים מעל העיר פריז, נמשכה 25 דקות ואורכה היה של כ-9 קילומטרים. כדור פורח אז היה בנוי משקי בד עם להבה מעשנת תחתם והיום הם כמובן מחומרים אחרים. אבל איך כדור פורח עף בכלל ואילו שימושים יש בו?

פעולת הכדור

אז איך כדור פורח עף? מה מרים אותו לאוויר ואיך אפשר להוריד אותו ולמעשה להנחית אותו? מדובר על עיקרון פיזיקלי בו כשישנו משהו עם משקל סגולי ממוצע שקטן מהאוויר שמקיף אותו, הוא עולה למעלה. יש שני סוגים של כדורים פורחים. יש כדור פורח עם גז שהוא בדרך כלל הליום ויש כדור אויר חם. ואיך מתבצע הניווט שלו? מסתבר שלכל גובה יש את כיוון הרוח שלו כך שכששולטים בגובה על ידי הפחתת גז מהבלון או שינוי העומס על הכדור הפורח אפשר לנווט את הכדור.

שימוש בכדור פורח לתחבורה

אז איך כדור פורח עף אנחנו כבר יודעים ואנחנו יודעים גם איך מנווטים אותו באוויר, אבל האם הוא יכול לשמש ככלי תחבורה בשימוש קבוע? לא ממש… הבעיה היא שבגלל ה"היגוי" שלו שהוא לא מדויק כאמור, קשה לעשות בו שימוש ככלי תחבורה מן המניין. היו בעבר כמה שימושים צבאיים בכדורים פורחים כמו ניסיון לתקוף את ארצות הברית על ידי היפנים באמצעות כדורים פורחים ממולכדים, ניסיון של נפוליאון לפלוש לאנגליה ואחרים, ניסיונות שלא ממש צלחו בין השאר בגלל חוסר היכולת לנווט במדויק.

שימוש לפנאי והנאה

כיום, שימוש בכדורים פורחים הוא בעיקר לשימושי פנאי. טיסה בכדור פורח היא אטרקציה שרבים רבים בוחרים בה, כי היא לא שגרתית, היא חוויה עוצמתית ולא שוכחים טיסה כזו הרבה זמן. אם אתם רוצים לפנק את מי שקרוב אליכם, בין לרגל אירוע כלשהוא , בגלל תאריך חשוב כלשהוא או סתם כי בא לכם לתת מתנה, אין כמו טיסה בכדור פורח. עכשיו כשאתם יודעים איך כדור פורח עף אתם יודעים שהוא בטוח, שהוא אטרקציה נהדרת שאם עוד לא עשיתם אותה, אתם חייבים אותה לעצמכם.

לטוס בביטחון

איך כדור פורח עף? קודם כל בבטיחות גבוהה. בשביל שזה יקרה אתם צריכים למצוא את החברה הנכונה לכם, כמו לגעת בשמיים, וזו שנכונה לכם היא קודם כל זו שיש לה את ההרשאות הרלוונטיות ושמקפידה על רמת בטיחות גבוהה. כשיש את האישורים הנדרשים וכשמדובר על אנשי מקצוע עם ניסיון בתחום אתם יכולים להיות רגועים וליהנות מחוויה שלא חווים כל יום, ליהנות מטיסה בכדור פורח.

מענה מהיר דילוג לתוכן