לזמן מוגבל! טיסה מרהיבה ב 580 ש"ח לאדם בלבד

תהליך הניפוח של כדור פורח

תהליך הניפוח של כדור פורח

אם אתם רוצים לחוות חוויה אמיתית, חוויה שלא תחוו בשום אטרקציה אחרת, אתם חייבים לנסות טיסה בכדור פורח. זו לא עוד אטרקציה אלא התרגשות של ממש, עם היכולת לראות את הכול ממעוף הציפור גם אם זה לכמה דקות. טיסה כזו יכולה להיות טיסה רומנטית, יכולה להיות טיסה של כמה חברים, מתנה ליום ההולדת או מכל סיבה אחרת. מה שבטוח הוא שאתם צריכים למצוא את החברה הנכונה בשביל זה, חברה שמחזיקה את האישורים הרלוונטיים ושיש לה את הניסיון הדרוש. אבל מהו תהליך הניפוח של כדור פורח? הנה קצת מידע שישפוך אור על מהו בכלל הכדור הזה ואיך הוא עובד.

קצת על כדור פורח?

אז לפני שנדבר על תהליך הניפוח של כדור פורח, כדאי להבין בכלל מהו אותו כדור. מדובר על בלון גדול שממלאים אותו באוויר חם וככה למעשה הוא מתנפח, והאויר החם הזה נכנס אליו באמצעות גז ומבער, ובעבר היה זה תנור. האויר החם בתוך הבלון קל יותר מהאוויר הקר שמחוץ לבלון, וזה מה שמחזיק אותו באוויר. כשרוצים להוריד את הבלון מורידים מכמות האויר החם וככה הוא לאט לאט יורד. מיותר לציין שבשביל להטיס כדור פורח צריך רישיון הן לטייס עצמו והן לעצם ההטסה מרשות שדות התעופה. אוי ואבוי אם כל אחד היה מנסה להטיס כדור פורח…

דברים נוספים חשובים

אז אחרי שלמדנו על תהליך הניפוח של כדור פורח הנה עוד כמה דברים שחשוב לדעת. קודם כל, חשוב לדעת שכדאי לבוא לבושים בהתאם, מה שאומר בקיץ לבוש קצר, קרם הגנה וכדומה ובחורף לבוש חם. כדאי להתכונן נפשית כי זו חוויה כיפית אבל למי שסובל מפחד גבהים היא יכולה להיות מעט מפחידה, ואם אתם טסים עם ילדים, כדאי להסביר להם מה הולך לקרות כדי שיהיו רגועים.

לא מעשנים בכדור פורח ולא שותים אלכוהול, לא מוציאים ידיים או עושים דברים מסוכנים ונצמדים להוראות של המדריך. אם שומרים על כל כללי הבטיחות, טיסה בכדור פורח תהיה חוויה בלתי נשכחת עבורכם.

מענה מהיר דילוג לתוכן