לזמן מוגבל! טיסה מרהיבה ב 580 ש"ח לאדם בלבד

טיסה חורפית בכדור פורח

טיסה חורפית בכדור פורח

רבים מאיתנו מקשרים את הכדור הפורח לשמיים נקיים, חסרי עננים ובעלי שמש נעימה שמאירה את הכל (ובצדק), אבל מה לגבי ימי החורף האפרוריים? האם בהם לא ניתן לבצע טיסות? התשובה אולי תפתיע אתכם! אם אתם רוצים לגלות את כל המידע החשוב בנוגע לטיסה חורפית בכדור פורח אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא.

טיסה חורפית בכדור פורח – יש דבר כזה בכלל?

כמובן שכן! תקופת החורף היא אחת התקופות הטובות והמיוחדות ביותר לטיולים אוויריים באמצעות הכדור הפורח. הימים הקרירים מאפשרים לנו לצאת לטיסות גם בשעות קצת יותר מאוחרות, והן לרוב מבטיחות לנו מזג אוויר מעט יותר נוח מאשר בטיסות בימי הקיץ. בנוסף, במקרים מסוימים טיסות חורפיות יכולות להעניק לכם נקודת מבט שונה לגמרי על החורף שאנחנו חווים על האדמה ולגרום לכם להעריך אותו אחרת.

טיסה חורפית בכדור פורח – למי זה מתאים?

כמו כל הטיסות שלנו, גם טיסה חורפית בכדור פורח יכולה להתאים לכל אחד ואחת שרוצים לרגע להתנתק מהחיים ולהביט עליהם מלמעלה! החל מבני זוג שרוצים לחוות חוויה רומנטית וייחודית, החל ממשפחות שרוצות לנצל את היום החופשי שלהם בכדי לחבר את הילדים לטבע ועד לוועדי עובדים שרוצים להעניק לעובדים שלהם יום מגבש שנפתח בדרך הכי מקורית שיש: טיסות חורף בכדורים הפורחים שלנו מתאימים לכל אחד ואחת בישראל!

טיסות חורפיות בכדור פורח – איפה הן מתקיימות?

כמו כל הטיסות שלנו, גם את טיסות החורף אנחנו מקיימים בשלושה אזורים מרכזיים: אתרי טיסה בצפון (אזור הר תבור והרי הגלבוע השונים), אזור הנגב (לרוב בצפון הנגב בסמוך לשמורת רוחמה) ובאזור הערבה (בסמוך לפונדק רמון). כך, אתם יכולים לבחור את הנוף החורפי שילווה את הטיסה שלכם ולהבטיח לעצמכם תמונות מרהיבות, זיכרונות מתוקים ומראות מיוחדים של הטבע הישראלי בשיא עוצמתו ופריחתו בעונת החורף.

טיסה חורפית בכדור פורח – האם היא קורית בכל מזג אוויר?

כמובן שלא. הדבר שהכי חשוב לנו בכל טיסה שאנחנו מוציאים היא לוודא שהיא מתבצעת בתנאים האופטימליים, כך שאנחנו לא נעלה כדור פורח לאוויר בכל מזג אוויר. בימים שבהם יש התרעות על גשמים משמעותיים, רוחות חזקות שעלולות להסיט את הכדור ממסלולו, סופות ברקים או כל אזהרה אחרת שמתקבלת משירותי המטרולוגיה המדיניים – אנחנו נצטרך לדחות את הטיסה למועד נוח יותר.

טיסה חורפית בכדור פורח – זה לא מסוכן?

ממש ממש לא! כפי שאנחנו לא נעלה את הכדור שלנו לאוויר בכל יום ובכל טמפרטורה, כך אנחנו לא מתפשרים על הבטיחות שלכם ושל המפעילים שלנו ברגע היציאה לאוויר. כל הכדורים הפורחים שלנו מצוידים בציוד בטיחות שיעמוד לרשותכם במקרה הצורך, גם במקרים בהם נאלץ לקצר את הטיסה בעקבות שינוי קיצוני במזג האוויר.

טיסה חורפית בכדור פורח סוגרים רק ב״לגעת בשמיים!״

אם הצלחנו לעשות לכם חשק להנות מטיסה חורפית ומגניבה בכדור פורח עם בני הזוג או המשפחה שלכם, כל מה שנשאר לכם לעשות זה לעיין בביקורות עלינו, לדבר איתנו ולקבוע תאריך! הצוותים שלנו ישמחו לקחת אתכם למסע מופלא אל לב השמיים שיעניק לכם חויוה של פעם בחיים. אנחנו מחכים לכם כבר עכשיו בטלפון: 054-4761704.

מענה מהיר דילוג לתוכן