לזמן מוגבל! טיסה מרהיבה ב 580 ש"ח לאדם בלבד

אטרקציות לילדים בחופש הגדול

אטרקציות לילדים בחופש הגדול

החופש הגדול – לרבים מן ההורים צירוף שתי המילים האלו מזכיר שחייבים להתחיל לחשוב על פעילויות לילדים בחודשיים הארוכים האלה. אז מה באמת עושים עם הילדים בחופש הגדול? הנה כמה רעיונות לאטרקציות.

אטרקציות לילדים בחופש הגדול במים

החופש הגדול חל בחודשים יולי ואוגוסט, שהם כידוע, החודשים הכי חמים בקיץ הישראלי שלנו. בנוסף לחום יש גם לחות גבוהה ולכן, פעילויות במים הן אופציה מושלמת אם אתם מחפשים אטרקציות לילדים בחופש הגדול.

יש מגוון רחב של פעילויות עם מים שאפשר ליהנות בהן עם הילדים שלכם, הנה כמה מהעיקריות :

  1. בריכת השחייה – בילוי בבריכה זה תמיד כיף גדול לילדים בכל הגילאים. ברוב הבריכות יש גם בריכה שמתאימה במיוחד לפעוטות וגם מגלשות מים. בהחלט אטרקציה לבילוי של רוב היום.
  2. ים – אין דבר כזה חופש גדול בלי ים. חוף הוא אחד המקומות הכי כיפיים לבלות בהם כשכל כך חם בחוץ. אז אם החלטתם ללכת לים, כדאי לבחור בחוף בתשלום שיש בו את כל המתקנים, אוכל, שירותים ומקלחות, כדי שיהיה לכם הכי נוח עם הילדים שלכם.
  3. מקורות מים בטבע – המדינה היפה שלנו שופעת מקורות מים יפיפיים בטבע. בעיקר בצפון הארץ, תוכלו למצוא שמורות טבע ומסלולי הליכה במים שישדרגו לכם את כל החופשה. הכי כיף לצאת לטיולים בישראל, בטבע, ליהנות מן הירוק וגם להתרענן במים טבעיים וקרירים, מה גם שהכניסה לרוב המקומות האלו היא בחינם, אטרקציות שהילדים בטוח יאהבו.

אטרקציות לילדים בחופש הגדול במקומות מקורים

אם החום הוא קצת יותר מדי בשבילכם ואתם מעדיפים לבלות במקומות מקורים עם מזגן, יש המון אפשרויות. אמנם מרבית המקומות האלו בתשלום, אבל זה שווה תכנון יום כיף עם הילדים שלכם.

בין האפשרויות שעומדות לפניכם יש: משחקיות מקורות, פארקי טרמפולינות, סרטים בקולנוע, בילוי בקניונים, ג'ימבורי ועוד המון אפשרויות. תוכלו לבלות בכיף עם הילדים שלכם גם מבלי לסבול מן החום.

אטרקציות לילדים בחופש הגדול לפי גילאים

אם יש לכם ילדים בפערי גיל, סביר להניח שמה שמעניין את ילדיכם הגדולים, פחות יעניין את הקטנים. כמובן שיש אטרקציות מגניבות בצפון שמתאימות לכל הגילאים, אבל אם אתם רוצים לבלות רק עם הקטנים או רק עם הגדולים, יש אופציות רבות. לילדים הגדולים יתאים יותר ללכת למקומות מתוחכמים עם קצת יותר אקשן כמו: פארק מדע, חדרי בריחה, לייזר טאג, משחקיות ארקייד, כדור פורח בדרום ועוד. לצעירים ולפעוטות יתאים יותר לבלות במתחמי ג'ימבורי, פינות ליטוף חיות, מגרשי משחקים עם מגלשות ועוד.

לסיכום

חופשת הקיץ היא תקופה נפלאה לבלות זמן איכות עם הילדים שלכם. יש המון אטרקציות לילדים בחופש הגדול שיוכלו לעניין אותם וגם אתכם, אם זה בטבע או במקומות מקורים, העיקר שתעשו המון כיף.

מענה מהיר דילוג לתוכן